Өлкө аймактары менен кубаттуу
- ticket title
- СУЗАК КАРЫЛАР ҮЙҮ ИШКЕ ЧАКЫРАТ
- Аукцион С.АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- КАБА ТОКОЙ ЧАРБАСЫ сынак жарыялайт
- Сынак САЙДЫКУМ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК 2 (20.8.2024-ж.)
- СООДА-САТЫК (20.08.2024-ж.)
- СЫНАК Орток токой чарбасы
- Соода-сатык (02.04.2024-ж.)
- Объявляет тендер на оказание услуг
- Аукцион АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК (27.02.2024-ж.)
- Аукцион БЕШИК-ЖОН АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Сынак АРСТАНБАП АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК
- Аукцион ДОСТУК АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Соода-сатык
- Конкурс ЖАМУ
- КУЛАКТАНДЫРУУ Таш -Көмүр шаарынын мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик департаменти
- АУКЦИОН Могол айыл аймагы
3,130 Бардыгы / Сабактын темасы : 3тү кемитүүнүн жадыбалы Сабактын тиби: жаңы билим берүү Окутуунун усулу: жекече иштөө,жупта иштөө,топто иштөө,изилдөө жүргүзүү Баалоо усулу:баяндап баалоо ,оозеки кайтарым байланыш,бири-бирин баалоо Сабактын жабдылышы :окуу китеби, дептер, калем сап, сызгыч, ар түрдүү сүрөттөр, цифралар, ар бир топко ак барак, Фломастер, ар бир окуучу үчүн жекече тапшырмалар жазылган таркатмалар . Сабактын […]
3,131 Бардыгы / Сабактын темасы : 3тү кемитүүнүн жадыбалы Сабактын тиби: жаңы билим берүү Окутуунун усулу: жекече иштөө,жупта иштөө,топто иштөө,изилдөө жүргүзүү Баалоо усулу:баяндап баалоо ,оозеки кайтарым байланыш,бири-бирин баалоо Сабактын жабдылышы :окуу китеби, дептер, калем сап, сызгыч, ар түрдүү сүрөттөр, цифралар, ар бир топко ак барак, Фломастер, ар бир окуучу үчүн жекече тапшырмалар жазылган таркатмалар . Сабактын […]
САБАК ҮЧҮН КОЛДОНМО
24.05.2021 / Автор aymak3,132 Бардыгы /
Сабактын темасы : 3тү кемитүүнүн жадыбалы
Сабактын тиби: жаңы билим берүү
Окутуунун усулу: жекече иштөө,жупта иштөө,топто иштөө,изилдөө жүргүзүү
Баалоо усулу:баяндап баалоо ,оозеки кайтарым байланыш,бири-бирин баалоо
Сабактын жабдылышы :окуу китеби, дептер, калем сап, сызгыч, ар түрдүү сүрөттөр, цифралар, ар бир топко ак барак, Фломастер, ар бир окуучу үчүн жекече тапшырмалар жазылган таркатмалар .
Сабактын максаты:
Сабактын максаты | Күтүлүүчү натыйжалар | Индикаторлор |
1. 3 санын кемитүүнүн жадыбалын билишет. 2. Берилген тапшырмаларды так аткарышат. 3. Кемитүү амалын турмушта пайдалана алышат. 4. Жаратылышка аяр мамиле жасап, камкордук көрөт . | 1. 3 санын кемитүүнун жадыбалын билишет. 2.кошуу, кемитүү амалдарын аткара алат, сандарды салыштыра билет. 3.Мисалдарды ирети менен аткара алышат. | а. 3 тү кемитүүну билишет. б. 3 саны кайсыл сандардан чоң экенин билишет. в. айрыманы ,сумманы табат. г. Сүрөттөрдү карап салыштыра алышат. д. 3 тү кемитүүнүн жадыбалын билишет. е. 3 тү кемитүүнү пайдаланып жаратылыштан мисалдарды келтиришет. |
Сабактын жүрүшу:
Мугалимдин ишмердүүлүгү. Уюштуруу: жагымдуу маанай түзүү. “Шайыр каздар” ыры менен башталат. Кайталоо жүргүзүү. Таркатма карточкалар менен. Оозеки кайтарым байланыш. | Таркатманын суроолору: 1. Кошуунун жыйынтыгы эмне деп аталат? 2. Кемитүүнүн жыйынтыгы эмне деп аталат? 3. 0 кандай сан? 4. 7-9=бул амалды аткарса болобу эмне үчүн? 5. 1дм канча см болот? |
Максат коюу. Балдар бүгүн 3тү кемитүүнүн жадыбалын аткарып үйрөнөбүз. Китеп менен иштөө. Жаңы теманы түшүндүрүү; Ватман аркылуу 3тү кемитүүнүн жадыбалын түшүндүрүү. 3тү кемитүүнүн жолдорун сызгычтан байкап түшүндүрүү. №1 7-3=4 3 4 5 6 7 7-1=6 6-1=5 5-1= 4 3 4 5 6 7 7-1= 6 6-1=5 3 4 5 6 7 7-2= 5 5-1=4 №2 мисал Ребустар менен иштөө(телевизор аркылуу көрсөтүү). №3 мисал Мина 7сомго китеп 5сомго блокнот сатып алды. Мина Аларга канча сом төлөдү? 7+5=12 жообу;12 сом короткон 1-чи сапка дагы канча тегерекче тартасың? Жуп менен иштөө үчүн тапшырмалар: 1-топ +3 +6 +5 +3 3 Сумма = 20 2-топ +5 +4 +5 +3 3 Сумма = 20 Эс алдыруу мүнөтү: Колду көтөр асманга бирок бутту жылдырба шамал тийген дарактай эки жакка кыймылда “1”дегенде секирип “2”дегенде токтойбуз Топулдатпай топ болуп Отурабыз орунга 1,2,3 отурабыз түз. №4 мисал Айна 10 бет окумак .Ал 3 бет бетин окуду ,Айна дагы канча бет окуйт? 10-3=7 жообу: 7 бет окуйт Тегерекчелерди тартып түшүндүрүшөт. Бышыктоо: Канча санды басып өтсө жаныбарлар өз максатына жетет? 1-топ 2-топ (Ушул сыяктуу сандарды басып өтөт) Билимдерин баалоо: Төмөндөгү критерийлердин негизинде баалоо жүргүзүлөт. Амалдарды так аткарса,Таза эрежени сактап жазса,Маселелерди так аткарса,Таркатмалардагы суроолорго так туура жооп бере алышса. Үйгө тапшырма; 5-маселе (100-бет) | Калыптандыруучу баалоонун “Светафор техникасын” пайдалануу. Өзүн-өзү текшерип, оңдоп түзөөлөрдү киргизүү, Алтын эрежени сактоо. Шыктандыруу өбөлгөлөрү түзүлөт. Окуучуларга Эмне үчүн ? Кандай? Кантип? деген суроолор берилип турулат. Өз алдынча иштешет. Жупта бири-бирин ишин текшеришет. Бири-бирин баалайт. Амалдарды аткаруу эрежелеринедал келиши маселелерди түзө алышы жана чыгара билиши. |
Жалал-Абад облусу Ала-Бука району Кажар айылы №34 А. Ботоев жалпы негизги билим берүүчү мектебинин башталгыч класс мугалими Бекмырзаева Эркингүл :
Автор aymak
-
26.01.2024 / Автор anarkan_kg АУКЦИОН С.АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
-
27.03.2024 / Автор anarkan_kg Аукцион АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
-
11.03.2024 / Автор anarkan_kg Ислам ЭРМАМАТОВ: “КАТТА-ТАЛДЫК БАШ-БУЛАККА АЙЛАНДЫ!”
-
-
-
24.11.2024 / Автор Акбермет Орозалиевна ЖАЛАЛ-АБАДДА КОЛЛЕГИЯЛЫК ЖЫЙЫН БОЛДУ
-
22.01.2024 / Автор anarkan_kg Саттарали МИҢБАЕВ: “КӨК-ЖАРДАН АГАРЫП-КӨГӨРДҮМ!”
-
27.01.2024 / Автор anarkan_kg АЧЫК БОЛСУН АСМАНЫҢАР, ЖОЛУҢАР, ДАРЫГЕРЛЕР, ДАРТ КӨРБӨСҮН КОЛУҢАР!
-
31.01.2024 / Автор anarkan_kg Соода-сатык
Маек
КЫРГЫЗСТАНДА СӨЗ ЭРКИНДИГИ КОРКУНУЧТА!
Кыргызстандын Түштүк башкалаасында Баткен, Жалал-Абад жана Ош облустарында эмгектенип жатышкан…
Биз жөнүндө
Байланыш дареги
Email: aymak.kg@mail.ru
Телефон: +996 (770) 81-00-32
Факс: +996 (3722) 2-32-36
Адрес: Жалал-Абад ш. Ленин к. 17
You must be logged in to post a comment.