Өлкө аймактары менен кубаттуу
БАТКЕН ЖЕРГЕСИНДЕ БЫЙЫЛ ҮЧ СТАДИОН КУРУЛАТ
- ticket title
- Аукцион С.Атабеков айыл өкмөтү
- СУЗАК КАРЫЛАР ҮЙҮ ИШКЕ ЧАКЫРАТ
- Аукцион С.АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- КАБА ТОКОЙ ЧАРБАСЫ сынак жарыялайт
- Сынак САЙДЫКУМ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК 2 (20.8.2024-ж.)
- СООДА-САТЫК (20.08.2024-ж.)
- СЫНАК Орток токой чарбасы
- Соода-сатык (02.04.2024-ж.)
- Объявляет тендер на оказание услуг
- Аукцион АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК (27.02.2024-ж.)
- Аукцион БЕШИК-ЖОН АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Сынак АРСТАНБАП АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК
- Аукцион ДОСТУК АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Соода-сатык
- Конкурс ЖАМУ
- КУЛАКТАНДЫРУУ Таш -Көмүр шаарынын мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик департаменти
9,232 Бардыгы / Сабактын темасы: Ж.БАЛАСАГЫНДЫН «КУТ АЛЧУ БИЛИМ» ПОЭМАСЫНЫН ИДЕЯСЫ, МАЗМУНУ Мазмундук тилке: Көркөм форма ( сюжет, композиция, жанрлар) Негизги компетенттүүлүктөр: Маалыматтык:“Кут алчу билим” поэмасынын идеясы, мазмуну менен таанышат. Социал- коммуникативдик: Поэмадагы темасы, идеялык багыты жөнүндө талкуулашып, пикир алмашат. Өз ишин уюштуруу жана көйгөйлөрдү чечүү: Чыгарманын жазылыш максаты, андагы төрт негиз, сюжеттик өзөк окуялардын берилишиндеги […]
9,233 Бардыгы / Сабактын темасы: Ж.БАЛАСАГЫНДЫН «КУТ АЛЧУ БИЛИМ» ПОЭМАСЫНЫН ИДЕЯСЫ, МАЗМУНУ Мазмундук тилке: Көркөм форма ( сюжет, композиция, жанрлар) Негизги компетенттүүлүктөр: Маалыматтык:“Кут алчу билим” поэмасынын идеясы, мазмуну менен таанышат. Социал- коммуникативдик: Поэмадагы темасы, идеялык багыты жөнүндө талкуулашып, пикир алмашат. Өз ишин уюштуруу жана көйгөйлөрдү чечүү: Чыгарманын жазылыш максаты, андагы төрт негиз, сюжеттик өзөк окуялардын берилишиндеги […]
Сабактын темасы: Ж.БАЛАСАГЫНДЫН «КУТ АЛЧУ БИЛИМ» ПОЭМАСЫНЫН ИДЕЯСЫ, МАЗМУНУ
04.03.2019 / Автор anarkan_kg9,234 Бардыгы /
Сабактын темасы: Ж.БАЛАСАГЫНДЫН «КУТ АЛЧУ БИЛИМ» ПОЭМАСЫНЫН ИДЕЯСЫ, МАЗМУНУ
Мазмундук тилке: Көркөм форма ( сюжет, композиция, жанрлар)
Негизги компетенттүүлүктөр:
Маалыматтык:“Кут алчу билим” поэмасынын идеясы, мазмуну менен таанышат.
Социал- коммуникативдик: Поэмадагы темасы, идеялык багыты жөнүндө талкуулашып, пикир алмашат.
Өз ишин уюштуруу жана көйгөйлөрдү чечүү: Чыгарманын жазылыш максаты, андагы төрт негиз, сюжеттик өзөк окуялардын берилишиндеги өзгөчөлүктөрүн табышат.
Предметтик компетенттүүлүктөр :
Окурмандык : Чыгармадагы каармандардын образдарындагы символикалык түшүнүктөрүн айырмалайт
Баалуулук-маанилик : Ар кайсы жанрдагы чыгармалардын сюжетин салыштырат.
Адабий чыгармачылык: Поэманын идеясына карата жеке мамилесин билдирет.
Сабактын максаты: “Кут алчу билим” поэмасынын идеясы жана мазмуну менен таанышат.
Сабактын милдеттери: | Көрсөткүчтөр: |
Когнитивдик
“Кут алчу “ поэмасынын идеясы, мазмуну жөнүндө билимдерин бекемдешет. |
Сюжеттин элементтерин, композицияны , тилдин көркөм –сүрөттөө каражаттарын жана алардын чыгарманын көркөм идеялык мазмунун ачып берүүнүн ролун аныктаса. |
Журум-турумдук
Окуучулардын логикалык ой –жүгүртүүлөрүн жана чыгармачылык жактан өнүгүүсүнө көмөктөшүү. |
Чыгармадагы идея менен башка чыгармалардагы жана турмуштагы өкүмдарлардын ордун салыштырса.
|
Баалуулук.
Коммуникативдик көндүмдөргө тарбиялоо: Топто, жекече иштөөдө жүрүм-турум маданиятын калыптандыруу. |
Чыгарманын аталышын образдык жалпылоо иретинде чечмелейт, макул же макул эместигин билдирсе жана жалпы адамзаттык маанисин ачып берсе. |
Күтүлүүчү натыйжа: 8.1.2.2. Көркөм форма жана мазмундун биримдиги аркылуу жанрды эске алуу менен чыгарманы талдайт.
Сабакты өтүү усулдары: Интерактивдүү, репродуктивдүү, өзүн-өзү уюштуруу.
Сабактын тиби: Жаңы билимди бышыктоо.
Баалоонун усулдары: Диагностикалык, калыптандыруучу, жыйынтыктоочу.
Ресурстар: 8-класстын окуу китеби. Автору А.Турдугулов, Б.Оторбаев. Стандарт. Интерактивдүү тактай , проектор ,буклет 8-класстын окуу китеби. Автору А.Турдугулов, Б.Оторбаев. Стандарт. Интерактивдүү тактай ,проэктр ,буклет
Сабактын баяндалышы.
Сабактын баскычтары .
Окуу ишмердүүлүгүнө мотивация:
Мугалимдин иш аракети:
Окуу чөйрөсүн түзөт: Саламдашуу . Катышууну тактоо.
Жагымдуу маанай түзүү (мугалим айтат). Бири-бирибизди карап, сүйлөбөй, жаңсоо , же белги берүү иретинде жагымдуу маанай тартуулайбыз.
Эми окуучулар доскага чыгып өзүбүз жактырган түстөрдү тапдап алабыз. Тандалган түстөр боюнча топторго бөлүнгүлө.
Окуучунун иш-аракети.
Саламдашат, окуу куралдарын алышат;
Ордуларынан туруп,мугалимдин айтканындай жаңсоо иретинде белгилерди көрсөтүшөт, окуучулар бири-биринин эмне деп жатканын чечмелешет.
1-топ: кызыл.
2-топ: сары.
3-топ: жашыл
Теманын күтүлүүчү натыйжаларын кабарлоо:
Окуучулар, бүгүнкү сабакта силер поэманын идеясы, мазмунун таап, бири-бириңерге түшүндүрүп бере алсаңар сабактын максатына жетесинер.
Жаңы теманын максатын аныктоо, билимди актуалдаштыруу :
Мугалим жаңы теманын максаты менен тааныштырат.
Мугалим дин иш-аракети.
Доскага илинген аттарга көңүл бургула.
Автор эмне үчүн ушундай ат берген?
Мугалим досканын бир жагына: Күнтууду, Айтолду, Акдилмиш, Өткүрмүш, Экинчи жакка: бакубат дөөлөт, өкүмдар, адилеттүүлүк, акыл, каниет кылуу деген сөздөрдү илип коет. Демек поэманын идеясын ушул төрт негиз түзүп жүрбөсүн? Кана ойлонуп көргүлөчү? Мугалим : Доскага илинген аттарга көңүл бургула.
Автор эмне үчүн ушундай ат берген?
Окуучунун иш-аракети.
Окуучулар доскадагы сөздөргө түшүндүрмө беришип, өз ойлорун ортого салышат. Поэманын идеясын тапканга аракет кылышат. Окуучулар доскадагы сөздөргө түшүндүрмө беришип, өз ойлорун ортого салышат. Поэманын идеясын тапканга аракет кылышат.
Баалоо: «Эки бөлүктүү күндөлүк» стратегиясы. Өзүн-өзү баалоо.
Жаңы билимди өздөштүрүү.
Мугалимдин иш-аракети:
Бүгүн сабагыбызда поэманын мазмуну жана идеясы менен таанышабыз.
Балдар поэманы окуп чыгышат.
Эми балдар 1-топ: Поэманын өзөк окуяларын жазып чыккыла.
2-топ : Поэманын идеясын ачып бергиле. түшүнүк бергиле.
3-топ: Күнтууду ,Айтолдуга ,Акдилмиш менен Өткүрмүшкө мүнөздөмө бергиле.
Окуучунун иш-аракети:
Окуучулар топтордо бири-бири менен пикир алышып , чыгарманын идеясы жана каармандардын образдарын ачып беришет.
Баалоо: Чакан топтордо иштөө. Топ менен баалоо
Бышыктоо:
Мугалимдин иш-аракети.
Окуучулар тепкичтерди басып чыгуу аркылуу Күнтуудуга жетүүгө аракет кылышат.
1-топ: Элдин жыргалчылыгы, Мекенине ак кызмат өтөө дегенге кандай түшүнөсүңөр? Чакан эссе жазгыла
2-топ: Окуянын айлампасын түзгүлө.
3-Топ: «Окуянын картасын» түзгүлө.
Окуучунун иш-аракети:
Ар бир окуучу бирден суроого жооп берип ,тепкичтен бийиктикке чыгып барат.
1-топ: Эссе жазышат.
2-топ: «Окуянын айлампасын» түзүшөт.
3-Топ: «Окуянын картасын» түзүшөт. Ар бир окуучу бирден суроого жооп берип ,тепкичтен бийиктикке чыгып барат.
/йгө тапшырма:
/йдөн суроолор жана тапшырмаларга жооп таап, поэмадан үзүндү жаттап келгиле/йдөн суроолор жана тапшырмаларга жооп таап, поэмадан үзүндү жаттап келгиле.
Баалоо:
Мугалимдин иш-аракети:
Топтук жана жекече бааланат.
Топтордун жетекчилеринин топтогон упайларын саноону суралат.
Окуучунун иш-аракети:
Ар бир топтун жетекчиси топтолгон упайларды айтат жана ар бир топ катышуучусу өзү топтогон упайлары боюнча бааланат.
Мугалимдин иш-аракети:
Силерге сабак жактыбы? Кайсы маалыматтар кызыктуу болджу? Кийинки сабакта эмнелерди билгиңер келет? Окуучуларды комментарийлеп баалаймын.
Окуучунун иш-аракети:
Окуучулар “Чыгуу баракчаксы” толтуруп чыгышат. Ага суроолорун жазышат.
Зуура МААТОВА, №3 Н.Орозалиев атындагы инновациялык орто мектебинин кыргыз тили жана адабияты мугалим, Ала-Бука району
Автор anarkan_kg
-
27.03.2024 / Автор anarkan_kg Аукцион АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
-
11.03.2024 / Автор anarkan_kg Ислам ЭРМАМАТОВ: “КАТТА-ТАЛДЫК БАШ-БУЛАККА АЙЛАНДЫ!”
-
27.02.2024 / Автор anarkan_kg КУРГАК УЧУКТУ ЭРТЕ АНЫКТАП, ДАРЫЛАСА, АЙЫГАТ!
-
01.02.2025 / Автор anarkan_kg Аукцион С.Атабеков айыл өкмөтү
-
01.02.2025 / Автор anarkan_kg ӨРТ КЫРСЫГЫ БИР ҮЙДҮ ЖАЛМАДЫ
-
31.01.2025 / Автор anarkan_kg ЖӨӨ ЖҮРГҮНЧҮНҮ СҮЗҮП, ОКУЯ БОЛГОН ЖЕРДЕН КАЧЫП КЕТКЕН АЙДООЧУ КАРМАЛДЫ
-
-
15.10.2024 / Автор anarkan_kg АРЗАНЧЫЛЫК АРАВАН БАЗАРЫНДА
-
Маек
Темиржан КОЗУЕВ: “ДЕНИ САК УЛУТ – БАКУБАТ МАМЛЕКЕТ!”
“Өзгөн-Тазалык” муниципалдык ишканасынын директору Темиржан КОЗУЕВ бош убактысында спорт менен…
-
28.01.2025 / Автор anarkan_kg Аскарбек АХМАТОВ: “АРАВАН ООЖАЛЫП БАРАТАТ!”
Биз жөнүндө
Байланыш дареги
Email: aymak.kg@mail.ru
Телефон: +996 (770) 81-00-32
Факс: +996 (3722) 2-32-36
Адрес: Жалал-Абад ш. Ленин к. 17
You must be logged in to post a comment.