Өлкө аймактары менен кубаттуу
ЖАЛАЛ-АБАД ШААРДЫК КЕҢЕШИНЕ 3 ПАРТИЯ ӨТТҮ
НООКАТ ШААРЫНДА ЖЕР ҮСТҮНДӨГҮ ӨТМӨК КУРУЛАТ
- ticket title
- СУЗАК КАРЫЛАР ҮЙҮ ИШКЕ ЧАКЫРАТ
- Аукцион С.АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- КАБА ТОКОЙ ЧАРБАСЫ сынак жарыялайт
- Сынак САЙДЫКУМ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК 2 (20.8.2024-ж.)
- СООДА-САТЫК (20.08.2024-ж.)
- СЫНАК Орток токой чарбасы
- Соода-сатык (02.04.2024-ж.)
- Объявляет тендер на оказание услуг
- Аукцион АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК (27.02.2024-ж.)
- Аукцион БЕШИК-ЖОН АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Сынак АРСТАНБАП АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СООДА-САТЫК
- Аукцион ДОСТУК АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Соода-сатык
- Конкурс ЖАМУ
- КУЛАКТАНДЫРУУ Таш -Көмүр шаарынын мэриясынын алдындагы муниципалдык менчик департаменти
- АУКЦИОН Могол айыл аймагы
4,609 Бардыгы / Жалал-Абад облусу Ала-Бука районуна караштуу № 46 “Багы-Шамал” жалпы орто билим берүүчү мектебинин башталгыч класстардын мугалими Кучкорова Мохичехранын “Окуу керемет” долбоорунун алкагында жана окуу модулуна таанып өткөн “Тазалык жана тыкандык” деген темасындагы сабыктын иштелмеси. Мекен таануу 1- класс. Сабактын темасы: Тазалык жана тыкандык Сабактын тиби : Таанып билүү (жаңы материалды өздөштүрүү) Сабактын формасы: […]
4,610 Бардыгы / Жалал-Абад облусу Ала-Бука районуна караштуу № 46 “Багы-Шамал” жалпы орто билим берүүчү мектебинин башталгыч класстардын мугалими Кучкорова Мохичехранын “Окуу керемет” долбоорунун алкагында жана окуу модулуна таанып өткөн “Тазалык жана тыкандык” деген темасындагы сабыктын иштелмеси. Мекен таануу 1- класс. Сабактын темасы: Тазалык жана тыкандык Сабактын тиби : Таанып билүү (жаңы материалды өздөштүрүү) Сабактын формасы: […]
Мекен таануу 1- класс
12.05.2022 / Автор anarkan_kg4,611 Бардыгы /
Жалал-Абад облусу Ала-Бука районуна караштуу № 46 “Багы-Шамал” жалпы орто билим берүүчү мектебинин башталгыч класстардын мугалими Кучкорова Мохичехранын “Окуу керемет” долбоорунун алкагында жана окуу модулуна таанып өткөн “Тазалык жана тыкандык” деген темасындагы сабыктын иштелмеси.
Мекен таануу 1- класс.
Сабактын темасы: Тазалык жана тыкандык
Сабактын тиби : Таанып билүү (жаңы материалды өздөштүрүү)
Сабактын формасы: аралаш
Колдонулуучу ыкмалар: жеке иштөө, жупта иштөө, коллектив аралык иштөө
Керектелүүчү каражаттар: окуу китеби, уналгы, түстүү сүрөттөр, таркатма материалдар.
Сабактар аралык байланыш: Адабий окуу, адеп
№ | Сабактын максаттары | Көрсөткүчтөр . |
1 | Окуучулар тазалык жана тыкандык жөнүндө маалымат алышат . | Жаңы тема жөнүндө маалымат алышса. Таза жана тыкан болууга үйрөнүшсө. |
2 | Макалдар айтышат, аңгемелешишет бири- бирлери менен баарлашуу аркылуу оозеки кебин өнүктүрүшөт. | Макалдар айта алышса. Бири- бири менен аңгемелешип, өз ойлорун айта билишсе. |
3 | Таза жана тыкан болууга тарбия алышат | Таза жана тыкан жүрүшсө, тазалыкка көңүл бурушса. |
№ | Сабактын этаптары | Убакыт ( 40- 45 мүнөт) | Мугалимдин ишмердүүлүгү . | Окуучунун ишмердүүлүгү. |
1. | Уюштуруу учуру | 3 мүнөт | -Мугалим класс тазалыгына, окуучулардын формаларына көз салат жана саламдашат. –Саламатсыздарбы менин алтындай билимдүү окуучуларым.Мугалим окуучулар менен биргеликте аларга жагымдуу маанай тартуулайт . Муз жаргыч: Кана, балдар менин маанайым жакшы дегендер оң колуңарды көтөргүлө, ар кимиңер өзүңөрдүн колуңарды төбөгөңөргө коюп “Мен мыкты адам болом,………”, деп айткыла | Окуучулар мугалимдин айткандарын кайталашат. “Мен абдан акылдуумун, ар дайым жакшы нерселерди көрөмүн. Кулактарым ар дайым мугалимдин айткандарын угат, оозум пайдалуу кептерди айтат ….. Бүгүн сабакка активдүү катышып , «5» деген баа аламын,” |
2 | Мотивация | 5 мүнөт | Мугалим эки түрдүү сүрөттү көрсөтүп, окуучуларга төмөндөгү суроо менен кайрылат. -Балдар сүрөттөн эмнени байкадыңар? | Окуучулар сүрөткө көңүл бурушат, сүрөттөгү айырманы байкашат. Жеке ойлорун айтышат, жакшы жана жаман сапаттарды салыштырышат. |
3 | Окуу маселелерин формулировкалоо жана окуу ишмердүүлүгүн аныктоо | 5 мүнөт | Мугалим окуучуларды сабактын максаты жана күтүлүүчү натыйжасы менен тааныштырат. -Балдар бүгүнкү сабакта сиздер тазалык жана тыкандыктын пайдалуу жактарын үйрөнөсүздөр, текстти окуп талкуулайсыздар сүрөттөрдү карап аңгемелешесиздер . | |
4 | Жаңы өздөштүрүлгөн материалды тушундуруү кайталоо жана бышыктоо | 7 мүнөт | Алдын ала тегеректеп жасалган светафордун үч түсүндөгү сары , кызыл, жашыл , түстөгү быйтыкчалар партаны үстүнө коюлган.Мугалим окуучуларга бирден быйтыкчаны тандап алууну айтат. Жол эрежеси бул- өмүр пайдасы болсо, тазалык бул – ……эмне балдар? –Азаматсыздар балдар! Демек, бизге үйгө тапшырма болгон “Светофор” ырын көркөм жатка айтабыз. Мугалим окуучулардын ырды көркөм айтуусуна карап , өз ордунда кайтарым байланыш жасап кетет жана упайларды берет. | Окуучулар түстүү быйтыкчалардан бирден тандашып,топторго ажырап алышат. -Балдар, бул тегерекчелерден эмнелерди байкадыңыздар? (окуучулар суроого жооп берүү менен өтүлгөн теманы кайталап алышат) |
5 | Жаңы теманы түшүндүрүү | 7 мүнөт | Мугалим окуучулардын бардыгын уналгыга кароосун айтат.Темага ылайык слайд берилет. -Балдар эмнелерди көрдүңүздөр? Мугалим доскага бир канча сүрөттөрдү илет жана тааныш сүрөттөрдүн аталышын сурайт . Активдүү катышкан топту баалап барышын эскертет. Бейтааныш сүрөттү атын атайт, маанисин түшүндүрөт. Мугалим окуучулардын жоопторуна жеке кайтарым байланыш жасайт жана баалап барат. -Азаматсыздар! Демек, сиздерге бул майда ар түрдүү формадагы заттын аты белгисиз, туурабы балдар? Мугалим микроптун сүрөтүн ажырата алып микроб экендигин анын зыяндуу жактары тууралуу Окуучуларга тушунук берди. Биз бүгүнкү сабакта сиздер менен тазалык жана тыкандык тууралуу маекдешишет Мугалим окуучулардын ордунан туруп дагы бир жолу 1,2,3 деп санатат , топтогу ордуларын алмаштырууну суранат. Эми бардыгыбыз китептерибиздин 32- бетин карайбыз Кана балдар китептеги сүрөттөн эмнелерди көрүп жатасыздар ? -Азаматтар, алтындар! | Окуучулар слайтты көрүшөт,жана топтордо талкуулашат. Доскадагы сүрөттөрдү карап , Билгендерин айтышат Таза колдор , апапакай тиштер, таза идиш аяктар таштанды челек чымын чиркейлер таза сүлгү жуулбаган мөмөлөр майда тегерекчелер Кээ бир билбеген буюмдарын аталыштарын мугалимдин жардамы менен атап үйрөнүшөт. |
6 | Тема боюнча тыныгуу | 2 мүнөт | Мугалим окуучуларды эс алдыруу максатында тазалыкка карата аракеттүү ыр айттырат (физминутка) Окуучулар физминутканы аткарып, бүткөн соң | Окуучулар колдору менен аракеттенип айтышат. Тишиң болсо акактай, Оорубасын балакай. Эрте менен кечинде, Эки маал жуу эринбей. Өйдө- ылдый, Өйдө- ылдый, Өйдө- ылдый, Шык- шык- шык! Окуучулар 1,2,3 деп дагы бир жолу топторго бөлүнүшөт. Окуучулар жаңы теманы угушат талкуулашат, мугалимдин берген суроолоруна жооп беришет. |
7 | Жаңы теманы Бышыктоо. | 10 мүнөт | Мугалим 1,2,3 топторго сүрөт берет. Сиздерге ушундай тапшырма . Сүрөттүн негизинде чакан жомок түзүү керек .Эң жакшы жомокту 5 жылдызча менен баалайбыз. Мугалим жомокту угат жана окуучуларга өзүн-өзү баалоону сунуштайт –Кана кимдин жомогу кызыктуу? | Ар бир топтогу окуучулар сүрөттү карап жомок түзүүнү башташат . Даяр болгон топ кол чабуу менен даяр экендигин билдирет. Окуучулар өз пикирлерин айтышып,өз-өздөрүн баалашат. |
8 | Сабакты жыйынтыктоо | 3 мүнөт | Мугалим окуучуларга төмөндөгү суроолор менен кайрылат. -Эмнени үйрөңдүң? -Эмнени билдиң? -Эмне жакты/жаккан жок? | 1. Мен __________ үйрөндүм 2.Мен___________ үйрөндүм 3.Мага__________ жаккан жок 4.Мага__________ кызыктуу |
9 | Үйгө тапшырма берүү: | 3 мүнөт | Мына окуучулар биз бүгүн силер менен “Тазалык жана тыкандык” темасын окуп үйрөндүк. Сизлерге үйгө тапшырма 33-беттеги “Тазалык” ырын жатка алуу | Тазалык Кезектешип класстын, Тазалыгын сактайбыз. Гүл жыттанат киргенде, Бир да кагаз чачпайбыз Класс турса тазарып, Көңүл ачат тазалык А.Карымшаков |
Автор anarkan_kg
-
26.01.2024 / Автор anarkan_kg АУКЦИОН С.АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
-
27.03.2024 / Автор anarkan_kg Аукцион АТАБЕКОВ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
-
11.03.2024 / Автор anarkan_kg Ислам ЭРМАМАТОВ: “КАТТА-ТАЛДЫК БАШ-БУЛАККА АЙЛАНДЫ!”
-
18.11.2024 / Автор anarkan_kg КУДАЙБЕРДИ КОЖОБЕКОВ КАЙРАДАН ОШМУнун РЕКТОРЛУГУНА ДАЙЫНДАЛДЫ
-
18.11.2024 / Автор anarkan_kg ЖАЛАЛ-АБАД ШААРДЫК КЕҢЕШИНЕ 3 ПАРТИЯ ӨТТҮ
-
-
-
05.08.2024 / Автор Акбермет Орозалиевна СУЗАКТАГЫ ЧАНГЕТ-САЙ ДАРЫЯСЫ БЕКЕМДЕЛҮҮДӨ
-
Маек
Кадырберди БАЙГАЗИЕВ: “ЗАМАНБАП МЕКТЕП ҮЧҮН ОЙЛОМ ИШМЕРДИГИН АКТИВДЕШТИРҮҮ – МЕЗГИЛДИН КЕЧИКТИРИЛГИС ТАЛАБЫ!”
Ушул тапта Кыргызстандын башталгыч мектептеринде математика предмети боюнча ар түрдүү…
Биз жөнүндө
Байланыш дареги
Email: aymak.kg@mail.ru
Телефон: +996 (770) 81-00-32
Факс: +996 (3722) 2-32-36
Адрес: Жалал-Абад ш. Ленин к. 17
You must be logged in to post a comment.