Өлкө аймактары менен кубаттуу
- ticket title
- «ЖЕР МУНАПЫСЫН ЖҮРГҮЗҮҮНҮН ТАРТИБИ ЖӨНҮНДӨГҮ ЖОБОНУ БЕКИТҮҮ ТУУРАЛУУ” САКАЛДЫ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- Сакалды айыл аймагы ТООРУК АРКЫЛУУ САТУУ ТУУРАЛУУ
- МОМБЕКОВ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- АУКЦИОН САКАЛДЫ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- СЫНАК АК-СУУ АЙЫЛ ӨКМӨТҮ
- МОМБЕКОВ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- СУЗАК РАЙОНУНУН КАРА-ДАРЫЯ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- САКАЛДЫ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНУНУН ДОСТУК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНУНУН ДОСТУК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНУНУН САКАЛДЫ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНУНУН ДОСТУК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- СУЗАК РАЙОНУНУН КАРА-ДАРЫЯ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНДУК САКАЛДЫ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- ЖАЛАЛ-АБАД АЙМАКТЫК АВТОТРАНСПОРТ БАШКАРМАЛЫГЫ ЭСКЕРТЕТ
- НООКЕН РАЙОНУНУН ДОСТУК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНУНУН ДОСТУК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ (II)
- НООКЕН РАЙОНУНУН ДОСТУК АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
- НООКЕН РАЙОНУНУН САКАЛДЫ АЙЫЛДЫК КЕҢЕШИНИН ТОКТОМДОРУ
820 Бардыгы / Сабактын темасы: Мисал иштөө жана үчүнчү кошулуучуну табууга карата маселелер Сабактын максаттары: Билим берүүчүлүк: Окуучулар маселе чыгаруунун ар түрдүү ыкмаларын билишет. Маселенин математикалык моделдерин түзүүнү үйрөнүшөт. Өнүктүрүүчүлүк: Окуучулар үчүнчү кошулуучуну табууга карата берилген маселелерди чыгарууну үйрөнүшөт. Тарбия берүүчүлүк: Топто, жупта иштөөдө бири-бирин уга билүүгө , чыгармачылык ой жүгүртүүгө тарбияланышат. Күтүлүүчү натыйжалардын […]
821 Бардыгы / Сабактын темасы: Мисал иштөө жана үчүнчү кошулуучуну табууга карата маселелер Сабактын максаттары: Билим берүүчүлүк: Окуучулар маселе чыгаруунун ар түрдүү ыкмаларын билишет. Маселенин математикалык моделдерин түзүүнү үйрөнүшөт. Өнүктүрүүчүлүк: Окуучулар үчүнчү кошулуучуну табууга карата берилген маселелерди чыгарууну үйрөнүшөт. Тарбия берүүчүлүк: Топто, жупта иштөөдө бири-бирин уга билүүгө , чыгармачылык ой жүгүртүүгө тарбияланышат. Күтүлүүчү натыйжалардын […]
Ачык сабак: МИСАЛ ИШТӨӨ ЖАНА ҮЧҮНЧҮ КОШУЛУУЧУНУ ТАБУУГА КАРАТА МАСЕЛЕЛЕР
21.02.2023 / Автор anarkan_kg822 Бардыгы /
Сабактын темасы: Мисал иштөө жана үчүнчү кошулуучуну табууга карата маселелер
Сабактын максаттары:
Билим берүүчүлүк: Окуучулар маселе чыгаруунун ар түрдүү ыкмаларын билишет. Маселенин математикалык моделдерин түзүүнү үйрөнүшөт.
Өнүктүрүүчүлүк: Окуучулар үчүнчү кошулуучуну табууга карата берилген маселелерди чыгарууну үйрөнүшөт.
Тарбия берүүчүлүк: Топто, жупта иштөөдө бири-бирин уга билүүгө , чыгармачылык ой жүгүртүүгө тарбияланышат.
Күтүлүүчү натыйжалардын көрсөткүчтөрү:
- Окуучулар маселе чыгаруунун ар түрдүү ыкмаларын билишсе. Маселенин матиматикалык моделдерин түзүүнү үйрөнүшсө.
- Окуучулар маселени иштөөдө үчүнчү кошулуучуну таба алышса.
- Топто, жупта иштей алышса. Чыгармачылык менен ой жүгүртө алышса.
Окуучулардын максаты: Оң колумда беш бармак
сол колумда беш бармак
экөөнү кошсок он бармак
максатыбыз беш алмак.
5 алууга биз балдар
таза, сулуу жазайлы
мыкты эсептеп эсепти
эң мыкты аталайлы.
Сабактын тиби: аралаш
Сабактын усулу: интерактивдүү
Сабактын жабдылышы: окуу китеби, сүрөттөр, таркатмалар, ТСО, сыналгы, магниттүү доска, жазуу дептери, быйтыкчалар
Сабактын жүрүшү: уюштуруу
жагымдуу маанай
топко бөлүү
үй тапшырманы бышыктоо
жаңы темага өбөлгө түзүү
жаңы тема
бышыктоо
жыйынтыктоо
үйгө тапшырма
баалоо
Ч. Айтматовдун “Ак кеме” повестинен үзүндү.
Үй тапшырманы бышыктоо:360-мисал
36+12=48 54+21=75 47+11=58
72+16=88 65+13=78 83+13=96
Жаңы темаМисал иштөө жана үчүнчү кошулуучуну табууга карата маселелер.
361-мисал. Сүрөт 35-23=12 мамыча түрүндө.
362-мисал. Сандарды мамыча түрүндө жазып кошууну аткар.
а) 55-32=23 99-88=11 72-41=31 85-12=73 98-27=71
б) 43+12=55 56+23=79 32+37=69 55+12=67 16+23=39
Эс алдыруучу мүнөт.
Кыймылдуу бий. Арам-зам-зам.
363-мисал.
Узундугу 3 см кесинди чий. Аны эки жагынан 2 см ге узарт. кандай узундуктагы кесинди пайда болду?
2 см + 3 см + 2 см = 7 см.
364-маселе.
Дүкөндө 65 кара 32 көк чыгырык жип болгон. 54 чыгырык жип сатылды. Дүкөндө канча чыгырык жип калды?
65+32=97 97-54=43 Жообу: 43
Кошумча окуу керемет маселе:
Ашканада салат жана тамак жасаганга жалпы салмагы 13кг болгон 3 тоголок капуста керектелген . Биринчи тоголок капустанын салмагы 5 кг, экинчиси 4 кг, үчүнчү капустанын салмагын аныктагыла.
- 13кг – 5кг-4кг=4 кг 2) 13-5+4=13-9=4 3) 4+5=9 13-9=4
Бышыктоо: Ыкчам текшерүү.
1-топ: Арча. Ондук жана бирдиктерге ажыратуу.
2-топ: Тегерек ондуктарды тапкыла.
3-топ: Калып кеткен сандарды жаз.
Жыйынтыктоо: топтордогу жол чырагынын санын эсептөө жана ошол сандар боюнча суроолор.
Үй тапшырма: 359-360-мисалда
Баалоо: жылдызча, төрт бурчтук.
Эркингүл БЕКМИРЗАЕВА, Р. Кулуев атындагы №11 жалпы орто билим берүүчү мектебинин башталгыч класс мугалими
Автор anarkan_kg
-
05.10.2022 / Автор anarkan_kg КУТТУКТОО Урматтуу мугалимдер!
-
22.02.2023 / Автор anarkan_kg 23-ФЕВРАЛЬ АТА МЕКЕНДИ КОРГООЧУЛАРДЫН КҮНҮ
-
-
-
29.09.2023 / Автор anarkan_kg ТҮШТҮКТӨ ТОЮТ УЛАМ КЫМБАТТАП БАРАТАТ
-
-
-
10.10.2022 / Автор anarkan_kg КАЗАКСТАН БШКсы: ТОКАЕВ МАМЛЕКЕТТИК ТИЛ БОЮНЧА СЫНАК ТАПШЫРБАЙТ
-
13.10.2022 / Автор anarkan_kg ДАСЫККАН МУГАЛИМДЕР КАРА-СУУДА ТАЖРЫЙБАСЫН ЖАЙЫЛТЫШТЫ
Маек
Атиш АЗИМБАЕВ: “СОЦИАЛДЫК КОНТРАКТЫГА КАТЫШКАНДАР ТЕГИЗ ИРДЕНИП КЕТИШТИ!”
Кыргыз Өкмөтү акыры жакырчылыктан чукул арада кутулуунун эң эле оптималдуу…
Биз жөнүндө
Байланыш дареги
Email: aymak.kg@mail.ru
Телефон: +996 (770) 81-00-32
Факс: +996 (3722) 2-32-36
Адрес: Жалал-Абад ш. Ленин к. 17
You must be logged in to post a comment.