Аймак
ЖАРЫЯ-ЖАРНАК / РЕКЛАМА

Сынак Чаткал айыл өкмөтү жана айылдык кеңеши

 618 Бардыгы /

Чаткал айыл өкмөтү жана айылдык кеңеши төмөнкү бош муниципалдык кызмат орунуна СЫНАК ЖАРЫЯЛАЙТ

Бош кызмат орунунун аталышы:

  1. Башкы адис – бухгалтер-кассир (1 штаттык бирдик):
  2. Айылдык кеңешине жооптуу катчы –  1 орун.
  3. Жер маселелер боюнча башкы адис (1 штаттык бирдик)
  1. Башкы адис – бухгалтер-кассир (1 штаттык бирдик)

Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим – финансылык экономикалык багыттары боюнча.

Иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.

Кесиптик компетенттүүлүгү:төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

-Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

-Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

-“Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”;

-“Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;

-Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы № 43 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этикасынын кодекси”.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

-Кыргыз Республикасынын Бюджеттик кодекси;

-Кыргыз Республикасынын “Бухгалтердик эсеп жөнүндө” мыйзамы;

-Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 1-мартындагы “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жарандык кызматчыларынын жана муниципалдык кызматчыларынын ишин баалоо жана эмгек акы төлөө шарттары жөнүндө № 131 токтому;

-Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

 -аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

 -эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

 -ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

 -компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

  • Айылдык кеңешине жооптуу катчы –  1 орун

Кесиптик билиминин деңгээли:

-жогорку билим (мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, юриспруденция, финансылык экономикалык, айыл чарба, ветеринардык, гуманитардык, табигый илимдер, техникалык, курулуш, энергетика тармактарында).

Иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 3 жылдан кем эмес мамлекеттик жана / же муниципалдык кызмат стажы же тиешелүү кесиптик чөйрөдөгү 5 беш жылдан кем эмес иш стажы.

Кесиптик компетенттүүлүгү: төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

-Кыргыз Республикасынын Конституциясы,

-Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

-“Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”;

-“Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;

-Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы №43 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этикасынын кодекси.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

-Кыргыз Республикасынын “Кыргыз Республикасында инвестициялар жөнүндө”;

-Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү өз алдынча башкаруу жөнүндө”;

 -Кыргыз Республикасынын “Жергиликтүү кеңештердин депутаттарынын статусу жөнүндө” мыйзамдары;

 -Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2012-жылдын 23-июлундагы №517 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасында иш кагаздарын жүргүзүү боюнча типтүү нускамасы”;

-Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы  №757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.

Билгичтиги:

– иштин артыкчылыктуу багыттарын аныктоо жана стратегиялык пландарды иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмчөлөрдүн проблемаларын талдоо, божомолдоо, жалпылоо, мониторинг жүргүзүү, контролдоо жана аларды чечүүгө жаңы ыкмаларды киргизүү;

– башкаруучулук чечимдерди ыкчам кабыл алуу жана алардын натыйжалары үчүн жоопкерчилик тартуу;

– кызыкчылыктардын кагылышына алып келүүчү проблемалуу кырдаалдарды өз убагында көрө билүү жана чечүү;

– алдыга коюлган милдеттерди чечүү максатында жаңы ыкмаларды колдонуу үчүн мүмкүнчүлүктөрдү издөө;

-өз ишин жана түзүмдүк бөлүмчөнүн ишин натыйжалуу пландаштыруу;

-ведомстволор аралык өз ара аракеттенүү;

-чыр-чатактуу кырдаалдарды жөнгө салуу.

Көндүмдөрү:

– аналитикалык жана стратегиялык документтерди иштеп чыгуу;

– түзүмдүк бөлүмчөнү башкаруу (баш ийген кызматкерлердин ортосунда тапшырмаларды жана милдеттерди туура бөлүштүрүү, мамлекеттик органдын жетекчилигинин стратегиялык максаттарын жана көз караштарын өзүнө баш ийген кызматкерлерге сапаттуу жеткирүү, башкаруучулук чечимдерди ыкчам даярдоо, кабыл алуу жана жүзөгө ашыруу, иштин жаңы формаларын жана методдорун издөө);

-маалыматты талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-ченемдик укуктук актылар менен иш алып баруу жана аларды тажрыйбада колдоно билүү;

-натыйжалуу өз ара мамилелерди түзүү, иштиктүү этикеттин ыкмаларын, кеңешмелерди, жолугушууларды өткөрүүнүн ыкмаларын билүү, элдин алдында сүйлөө, мамлекеттик жана расмий тилдерде ишкердик кат алышуу;

– компьютердик жана уюштуруу техникаларды, керектүү программалык продукттарды колдоно билүү.

3. Жер маселелер боюнча башкы адис (1 штаттык бирдик)

Кесиптик билимдин деңгээли:

– жогорку билим – геодезия жана жерге жайгаштыруу, архитектура жана курулуш адистиктери боюнча, юриспруденция, финансылык экономикалык багыттары боюнча, мамлекеттик жана муниципалдык башкаруу, техникалык, айыл чарба  багыттары боюнча.

Иш стажы жана тажрыйбасы:

– жалпысынан 1 жылдан кем эмес мамлекеттик жана/же муниципалдык кызмат стажы же тийиштүү кесиптик чөйрөдө 3 жылдан кем эмес иш стажы.

Кесиптик компетенттүүлүгү: төмөнкүлөрдү билүү:

Кыргыз Республикасынын жалпы мыйзамдарын:

-Кыргыз Республикасынын Конституциясы;

-Кыргыз Республикасынын “Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат жөнүндө”;

-“Коррупцияга каршы аракеттенүү жөнүндө”;

-“Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;

-Мамлекеттик жарандык кызмат жана муниципалдык кызмат боюнча кеңештин 2016-жылдын 19-августундагы № 43 токтому менен бекитилген “Кыргыз Республикасынын мамлекеттик жана муниципалдык кызматчыларынын этикасынын кодекси”.

Тиешелүү тармактагы мыйзамдарын:

-Кыргыз Республикасынын Жер кодекси;

-Кыргыз Республикасынын “Мүлккө муниципалдык менчик жөнүндө”;

-“Жарандардын кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө” мыйзамдары;

-Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн «Айыл чарба багытындагы жер тилкелерин сатуу-сатып алуунун тартиби жөнүндө жобону бекитүү жөнүндө» 2001-жылдын 13-августундагы №427 токтому.

-Кызматтык милдеттерин аткаруу үчүн зарыл болгон көлөмдө мамлекеттик (Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2017-жылдын 21-ноябрындагы № 757 токтомуна ылайык) жана расмий тилдерди.

Билгичтиги:

-маалыматты жыйноо, талдоо, системалаштыруу жана жалпылоо;

-аналитикалык документтерди даярдоо;

-тиешелүү чөйрөдөгү ата-мекендик жана чет өлкөлүк тажрыйбаны талдоо жана практикада колдонуу;

-кесиптештер менен натыйжалуу кызматташуу;

-иштиктүү сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү;

-эмгектин жаңы шарттарына көнүү.

Көндүмдөрү:

-ченемдик укуктук актылар менен иштөө жана аларды тажрыйбада колдонуу;

-ишти пландаштыруу жана жумуш убакытын туура бөлүштүрүү;

-башкаруучулук чечимдерди ыкчам жүзөгө ашыруу;

-компьютердик жана уюштуруу техникасын, зарыл болгон программалык продуктуларды колдоно билүү.

Сынакка катышуу үчүн документтер:

-бош кызмат ордун көрсөтүү менен жеке арыз конкурстук комиссиянын төрагасына; 

– кадрларды эсепке алуу боюнча баракча, сүрөтү менен;

– таржымал (резюме), сунуш каттары, өмүр баян (соттолгон же соттолбогондугу  жөнүндө аныктама);

-билими жөнүндө, квалификациясын жогорулаткандыгы, илимий даража же илимий наам ыйгарылгандыгы жөнүндөгү дипломдун көчүрмөлөрү, эмгек китепчесинин, паспорттун, аскердик билетинин көчүрмөсү, (эмгек китепче, диплом көчүрмөлөрү нотариустан же иштеген жериндеги кызматчыларды башкаруу кызматы тарабынан күбөлөндүрүлөт).

Документтерди кабыл алуу жарыя гезит бетине чыккандан баштап 10 жумушчу күн ичинде жүргүзүлөт.

Дареги: Жаңы-Базар айылы, Б.Досматов көчөсү айыл өкмөтүнүн имараты.

Байланыш тел: 0 (3749 ) 6 01 93, 0(777) 16 01 93.

Автор

Байланыш дареги

Email: aymak.kg@mail.ru

Телефон: +996 (770) 81-00-32

Факс: +996 (3722) 2-32-36

Адрес: Жалал-Абад ш. Ленин к. 17